
Podstawowym elementem i wsparciem działu sprzedaży jest, jak już wcześniej zostało wspomniane, strona internetowa firmy przewozowej.
Jej konstrukcja i przejrzystość sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymywaniu pozytywnych relacji z tymi już nam znanymi.
W poszukiwaniu określonych, interesujących nas na dany moment, połączeń w ruchu drogowym, jedną z podstawowych informacji, jakie chcemy uzyskać to oczywiście cena oraz dostępność danego przewozu, ale także i poczucie bezpieczeństwa.
To są właśnie determinanty, które motywują nas do poszukiwania opinii na temat określonego przewoźnika, a co za tym idzie, wyboru właśnie takiego, którego oferta jest jak najbliższa naszym potrzebom.
Najczęściej zawartymi na stronach informacjami, niezbędnymi dla każdego klienta są także dane dotyczące zasad i regulaminu przewozu.
To właśnie takowy dokument daje nam gwarancję i określa jasno warunki, które zapewnia nam przewoźnik, tym samym pozwalając na zapoznanie się z zasadami jego funkcjonowania.